Bu Blogda Ara

11 Nisan 2008 Cuma

Sade İsveç Ekmeği

İkea'ya uğradığım zaman mutlaka İsveçGıdaMarketi'ni de geziyorum. Daha önce görüp alıp almamakta kararsız kaldığım İsveç Ekmeğini HaşmetBabaoğlu'nun yazısını okuduktan sonra denemeye karar verdim. İki çeşidi var: Sade ve Kepekli. Sade İsveç Ekmeğini aldım; çünkü kakuleli.. Öyle bizim peksimetler gibi çok sert değil..

........
HaşmetBabaoğlu: "Son zamanlarda favori lezzetim: Marketlerde rahatlıkla bulunan Victoria Marka İsveç Kıtırlarına krem peyniri sürüyor, üzerine de bir parça portakal kabuğu reçeli konduruyorum."
Portakal reçeliyle gerçekten güzel gidiyormuş. HaşmetB. ağzının tadını biliyor:)
........
Servis Tavsiyeleri:
Kahvaltıda tereyağı, peynir, reçelle veya günün her saati yoğurtla yiyebilirsiniz. İsterseniz üzerine Marine somon koyup süsleyerek kanepe olarak ta servis edebilirsiniz.
........
Dün öğlen İkea'yı gezmeden önce D&R'da kitap, dergi bakarken kimi gördüm.. HaşmetBabaoğlu'nu.. İzmir Forum Bornava'daki D&R'daydı.. Gidip konuştum mu? Hayırrr... Utandım.. Utangaç, çekingen sıfatlarını bünyemde barındırıyorum.. Gözgöze de geldiydik... Herhalde nasıl baktıysam(!)
........
HaşmetBabaoğlu'nun Her Cumartesi VatanGazetesi'ndeki köşesinde yazdığı "Haftanın Beşi"ni takip ediyorum..

Hiç yorum yok: